Marknadsföringsbidrag

LÄS MER

Syfte med bidraget

Bidraget syftar till att stärka föreningens synlighet. Det kan omfatta att producera material som marknadsför föreningens löpande verksamhet till exempel affischer, annonser (både tryckt material och digitalt) och broschyrer. Bidraget syftar även till att marknadsföra föreningens större arrangemang.

Regler för bidraget

Bidragsmottagaren ska i information om evenemanget eller aktiviteten, exempelvis på affischer eller utskick, uppge att Svedala kommun har lämnat bidrag. Bidraget täcker upp till 50 procent av kostnaden. Stödet täcker inte porto och kopieringskostnader.

Bedömningsgrunder

Föreningens behov av förstärkt marknadsföring i förhållande till evenemang, aktiviteter eller verksamhet bedöms.

Redovisning

Verksamhets- och ekonomisk redovisning skall göras senast två månader efter avslutat projekt. Utbetalda pengar som inte använts i projektet skall återbetalas till kommunen.

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa